درب اتوماتیک کشویی شیشه ای نوعی درب بسیار محبوب و پرطرفدار است که به وسیله نیروی برق کار کرده و از قیمت بسیار مناسب و کارایی بسیار بالایی برخوردار می باشد، از این درب ها که امروزه با استقبال بسیار بالایی روبه رو می باشند اغلب برای ورودی فضاها و مکان های مختلف مسکونی، تجاری و غیره استفاده می شود.

ویژگی های درب اتوماتیک کشویی شیشه ای

همانطور که می دانید مهمترین ویژگی درب اتوماتیک کشویی شیشه ای این است که به صورت خودکار باز و بسته می شود، به همین دلیل نسبت به روش های سنتی و قدیمی که با استفاده از نیروی دست برای باز و بسته کردن درب ها استفاده می شود از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و کلیک کنید

زیبایی و شیک بودن این درب ها نیز از ویژگی های منحصربه فرد آنها می باشد، این درب ها با استفاده از سیستم های حسگر و موتورهای الکتریکی که بر روی آن نصب شده است و به صورت خودکار با حرکت کاربران به سمت آن باز شده و پس از آن نیز به صورت خودکار بسته می شوند.

بنابراین هیج گونه دخالت دستی جهت باز و بسته کردن این درب ها انجام نگرفته که از این حیث نیز به دلیل عدم انتشار آلودگی های محیطی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، جنس این درب هامعمولا از لمینت یا سکوریت است، لذا در برابر ضربات مکانیکی و شکستگی نیز از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

کاربردهای درب اتوماتیک کشویی شیشه ای

از مهمترین کاربردهای درب اتوماتیک کشویی شیشه ای می توان به کارایی بالای آنها در اماکن زیر اشاره داشت:

  • فروشگاه ها و مراکز خرید: همانطور که می دانید این درب ها از ظاهر بسیار شیک و زیبایی برخوردار می باشند، لذا استفاده از آنها در ورودی فروشگاه ها و مراکز خرید بسیار متداول می باشد.
  • هتل ها و رستوران ها: به دلیل حالت لوکس و لاکچری که دارند و همچنین راحتی بیشتر میهمانان و مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.
  • ساختمان های اداری و تجاری: از این درب ها در قسمت ورودی اصلی و یا قسمت های ورودی محوطه های داخلی ساختمان های اداری و تجاری به وفور استفاده می شود.
  • بیمارستان ها و مراکز درمانی: از درب اتوماتیک کشویی شیشه ای به خاطر رعایت اصول بهداشتی و عدم انتقال میکروب ها و عوامل بیماری زایی و همچنین راحتی و سهولت در رفت و آمد استفاده فراوانی می شود.
  • فرودگاه ها و ایستگاه های مترو: برای جداسازی مکان های مختلف و کنترل و دسترسی مسافران به فضاهای مختلف استفاده می شود. 

قیمت درب اتوماتیک کشویی شیشه ای

در خصوص قیمتدرب اتوماتیک کشویی شیشه ای باید بگوییم که با توجه به تنوع گسترده که این درب ها دارند از قیمت های متنوعی نیز برخوردار می باشند.

نوع قفل این درب ها و کیفیت آنها، کیفیت و جنس درب شیشه ای از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت این درب ها است، از دیگر عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت این درب ها می توان به مواردی نظیر بازار عرضه و تقاضا، ابعاد و نوع درب شیشه ای، مدل و برند درب، قدرت موتور و نوع تجهیزات و امکانات به کار رفته در تهیه آن و روش خرید و فروش اشاره داشت.

در این میان اگر خرید خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام دهید مسلما در کاهش قیمت خرید کالا و همچنین افزایش اطمینان از کیفیت کالا بسیار حائز اهمیت می باشد.

خرید درب اتوماتیک کشویی شیشه ای

از مهمتریت مزایای خرید درب اتوماتیک کشویی شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. از تنوع مدل و سایزهای مختلفی برخوردار هستند، بنابراین با توجه به سلیقه و ابعاد مورد نظر می توانید بهترین درب را انتخاب نمایید.
  2. به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست باز و بسته می شوند، بنابراین به افزایش راحتی و سرعت هنگام تردد کمک بسزایی می کنند.
  3. دارای مکانیزم های مختلفی نظیر قفل اتوماتیک به جهت عدم دسترسی و ورود افراد غیرمجاز به محیط های مختلف می باشد، به طور مثال از این مکانیزم برای مکان هایی نظیر فروشگاه ها و طلا فروشی ها استفاده می شود.
  4. از طراحی شیک و مدرنی برخوردار هستند، بنابراین استفاده از آنها در مکان های مختلف و پرتردد باعث لوکس و شیک تر نشان دادن محیط و ایجاد چشم انداز زیباتر می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و و دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تولید درب اتوماتیک کشویی شیشه ای

مراحل تولید درب اتوماتیک کشویی شیشه ای با توجه به تنوع مدل، طراحی و اجزای تشکیل دهنده آن متفاوت می باشد، اما به طور کلی از مهمترین مسائلی که در تولید این درب ها باید مورد توجه قرار گیرد کیفیت بالای اجزای تشکیل دهنده آنها است.

در ساخت این درب ها از شیشه های سکوریت که هم مستحکم بوده و هم ضد ضربه هستند و ضخامتی حدود 10 الی 12 میلی متر دارند استفاده می شود، ظاهر این درب ها معمولا شفاف و بی رنگ می باشد.

سفارش درب اتوماتیک کشویی شیشه ای

از مهمترین نکاتی که قبل از خرید یا سفارش درب اتوماتیک کشویی شیشه ای باید به آن دقت کنید یکی معتبر بودن شرکت فنی و مهندسی تولید درب بوده و دیگری ضمانت نامه و خدمات پس از فروش شرکت مربوطه می باشد.

برای اینکه در هزینه های خود صرفه جویی کرده باشید و همچنین محصول خود را با اطمینان بیشتری خریداری نمایید توصیه می کنیم سفارش خود را به صورت اینترنتی و مستقیم و بدون واسطه انجام دهید.

سخن پایانی

درب اتوماتیک کشویی شیشه ای از پرکاربردترین درب های الکترونیکی مورد استفاده برای بخش های مختلف داخلی ساختمان است که علاوه بر زیبایی و جذابیت فوق العاده ای که دارند به دلیل مزایای استفاده منحصربه فرد طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده اند.

از مهمترین مزیت های استفاده از این درب ها می توان به سرعت و راحتی بالا در تردد و امنیت بالای این آنها اشاره داشت، به همین دلیل در اماکن مختلفی چون مغازه ها، درب هتل و رستوران ها، مراکز اداری و تجاری، بانک ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت درب اتوماتیک کشویی شیشه ای با توجه به مواردی چون کیفیت و برند شرکت تولیدی، ابعاد و طراحی درب، نوع موتور و تجهیزات آن متغیر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *